Lieberry Island

you've just found me accidentally!

uzun soluklu aralar..


aslına bakarsanız hayatım şu an çok sıkıntılı!

çalıştığım yerde klima tarafından çarpılmış olup, sanki kırk yıllık sigara tiryakisiymişim gibi öksürmekteyim.

ayrıca 20 yaş dişim, ki diğeri çıkarken hiç sesini çıkarmamıştı!, yanağımın sol tarafını komple felç ediyor!

yemek yiyemiyor, ağzımı açamıyorum!

üstüne, yetmezmiş gibi, gözlerim feci ağrı yapıyor bütün gün ekrana bakmaktan.

doktora gittim, sapasağlamsın dedi.

belki de dişimin ağrısı vuruyordur gözüme diye düşünmekteyim.

pazartesi de dişçimi ziyaret edeceğim.

eğer o zamana kadar öksürüğüm geçmez ise bir gün de göğüs hastalıklarına görüneceğim!

allahım kabuslarımda bile sağlıklıydım ben, resmen çürüğe ayrıldım!

omzumdan yukarısını direk kesip atmak istiyorum..

işe bir de diğer yanından bakarsak feci mutlu, huzurluyum.

son postum pek iç açıcı olmamış, o sebeple açıklama gereği duydum.

yıkılmadım, ayaktayım, üstüne üstlük bir de umut doluyum iyi mi..

iyi bence..

hayatımda tahmin etmeyeceğim yönde iyi gelişmeler olmakta ve ben buna sadece şaşırmaktayım.

bir de bu var tabi..

görenlerin hafif bir çığlık koyvermesine neden olan saç kesimim..

öylesi rahat ki anlatamam..

beni yaşça büyüttüğünü düşünüyor büyük bir çoğunluk..

en azından yaşımı göstermişim ben zaten yaşımı göstermek istiyordum aslında.

gerçi işler şu sıra işler biraz değişti ve malum şahıs tam aksini gerektiriyor olsa da artık yapacak bir şey yok..

saçımın uzamasını bekleyeceğim, hem zaten O’na göre, kız çocuğu gibi olmuşum..

öyle düşünmediğine eminim, kılıfına uydurmaya çalışıyor.

çok güzel şeyler olabilir..

bekliyorum evrenimu,

sanırım istanbul’umu buldum bu sefer..

No comments yet»

Leave a Reply

